Urząd Gminy Pruszcz Gdański - wersja archiwalna
 

 
Strona główna
 

Urząd Gminy Pruszcz Gdański - wersja archiwalna

Menu podmiotowe





 
Urząd Gminy Pruszcz Gdański 
 
Co i jak w urzędzie 
 
Ochrona Środowiska


Wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach


Informację udostępniono: 25.10.2012 11:31
Ostatnia aktualizacja: 25.10.2012 11:31


 1. NAZWA PROCESU
Wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach


2. PODSTAWA PRAWNA


3. MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Stanowisko ds. ochrony środowiska – Anita Sąpór,
pok nr 17 - I piętro
email - asapor@pruszczgdanski.pl
nr telefonu - 58 692 94 25
 
4. WYMAGANE DOKUMENTY

  • wniosek o wydanie decyzji środowiskowej;
  • karta informacyjna przedsięwzięcia (w przypadku przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko); (instrukcja wypelniania karty)
  • raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, a w przypadku gdy wnioskodawca wystąpił o ustalenie zakresu raportu - kartę informacyjną przedsięwzięcia (w przypadku przedsięwzięć mogących zawsze znacząco oddziaływać na środowisko);
  • poświadczona przez właściwy organ kopia mapy ewidencyjnej obejmująca przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz obejmująca obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie;
  • wypis z rejestru gruntów obejmujący przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz obejmujący obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie;
  • wypis z Krajowego Rejestru Sądowego w przypadku, gdy podmiot podlega wpisowi do Krajowego Rejestru Sądowego;
  • oryginał (lub urzędowo poświadczony odpis) pełnomocnictwa dla osoby upoważnionej do występowania w imieniu podmiotu planującego podjęcie realizacji przedsięwzięcia;
  • dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej:
  • Raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko i kartę informacyjną przedsięwzięcia przedkłada się w trzech egzemplarzach, wraz z ich zapisem w formie elektronicznej na informatycznych nośnikach danych.

 

5. OPŁATY SKARBOWE

  • Wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach podlega opłacie skarbowej w wysokości -205,00 zł.
  • Wydanie decyzji umarzającej postępowanie jest zwolnione z opłaty skarbowej
  • Od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii – od każdego stosunku pełnomocnictwa (prokury) – 17 zł (Część IV załącznika do ustawy o opłacie skarbowej).


Zwolnione od opłaty skarbowej są:

 

    • pełnomocnictwa poświadczone notarialne lub przez uprawniony organ, upoważniające do odbioru dokumentów,
    • jeżeli pełnomocnictwo udzielane jest małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu,
    • jeżeli mocodawcą jest podmiot określony w art. 7 pkt 1-6 ustawy o opłacie skarbowej.)

6. TERMIN ODPOWIEDZI
Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach wydawana jest w terminie nie dłuższym niż jeden miesiąc od daty wpływu kompletnej dokumentacji do tutejszego wydziału. W przypadku sprawy szczególnie skomplikowanej w terminie do dwóch miesięcy (do terminu wydania decyzji należy doliczyć czas oczekiwania na uzgodnienia organów uczestniczących w postępowaniu).

7. TRYB ODWOŁAWCZY
Od decyzji przysługuje stronie prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gdańsku, , w terminie 14 dni od daty jej doręczenia. Odwołanie wnosi się za pośrednictwem Wójta Gminy Pruszcz Gdański.

 

8. MIEJSCE ZŁOŻENIA WNIOSKU
Urząd Gminy Pruszcz Gdański
ul. Wojska Polskiego 16
83-000m Pruszcz Gdański
biuro podawcze- parter

 

 

 

 


 











Wprowadził(a):
Sebastian Jasiak

Zatwierdził(a):
Sebastian Jasiak









Liczba odsłon: 1184